Fachowe doradztwo

w procesach inwestycyjnych, realizowane przez grupę niezależnych ekspertów

Szkolenia

Szkolenia dla managerów

Nieprawidłowo zdefiniowane cele, brak możliwości identyfikacji problemów, przyzwyczajenia, stereotypy i paradygmaty, naturalna obawa przed zmianą - to wszystko może stanowić przeszkodę w efektywnym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.  Nasz Program Szkoleniowy jest adresowany do wszystkich pracowników zajmujących stanowiska kierownicze: brygadziści, mistrzowie, kierownicy, samodzielni pracownicy, dyrektorzy. W trakcie warsztatów, aktualne problemy są wspólnie omawiane, a dla opracowanych rozwiązań przedstawiane są fundamenty teoretyczne.

Program szkoleniowy angażuje wszystkie poziomy zarządzania w Państwa przedsiębiorstwie, przez co jego zasięg jest pełny i obszerny. Wiele tematów i ćwiczeń jest przygotowywanych specjalnie dla pracowników dozoru bezpośredniego, tj. brygadzistów i mistrzów. To ci pracownicy mają bezpośredni wpływ na poziom kosztów, choć rzadko zdajemy sobie z tego sprawę.

Kładziemy nacisk by szkolenie obejmowało całą populację managerów. Każda zmiana w zakresie systemów zarządzania czy technologii, jeśli nie jest wsparta właściwym programem szkoleniowym ma nikłe szanse na powodzenie.

 

Szkolenia handlowe

Program szkoleniowy jest adresowany do wszystkich pracowników zajmujących stanowiska handlowe (sprzedawcy, pracownicy działów marketingu, pracownicy działów obsługi Klienta).
Proponujemy, by programem szkoleniowym objąć pracowników mających kontakt z Klientami.
Wiele tematów i ćwiczeń jest modyfikowanych w trakcie szkoleń tak aby najpełniej odpowiedzieć na zapotrzebowania uczestników szkolenia.

Warsztaty szkoleniowe mogą obejmować następującą tematykę:

  • Definicja i obszary sprzedaży
  • Katalog cech i korzyści produktu
  • Struktura spotkania handlowego
  • Autoprezentacja
  • Techniki zadawania pytań
  • Aktywne słuchanie w procesie sprzedaży
  • Techniki finalizacji rozmów handlowych
  • Przeszkody w finalizacji rozmów handlowych
  • Podstawowe reguły pracy z telefonem
  • Ocena negocjacji
  • Kiedy podejmować negocjacje
  • Sposoby prowadzenia negocjacji
  • Nastawienie negocjacyjne
  • Style negocjowania
  • Fazy negocjacji
  • Komunikacja w negocjacjach
  • Trudne sytuacje negocjacyjne
  • Cechy dobrego negocjatora

I mogą być przeprowadzane w firmie sesji stacjonarnych, wyjazdowych lub w formie treningu „jeden na jeden”.

Wszystkie materiały opracowane w czasie realizacji szkoleń, zostaną Państwu przekazane formie książki i materiałów multimedialnych

© Biuro rachunkowe Katowice - Hera 2010. Wszelkie prawa zastrzeżone.                     Strona główna | O nas | Oferta | Słowniczek | Newsletter | Kontakt